ניהול זהויות

Customer Identity

גניבת זהות ברשת מהווה איום מרכזי בהתנהלות הארגון, המסכנת, בין היתר, את התדמית הארגונית והמשאבים הקריטיים, ומאתגרת את מחלקות ה-IT ואבטחת המידע. פשיעת הסייבר מחייבת ארגונים לנקוט באמצעי הגנה פעילים ומתחדשים, שכן הנזקים העומדים על הפרק כתוצאה מאובדן תוכן המידע עלולים להיות הרסניים ורבי מימדים.

מערכת ניהול הזהויות המתקדמת מבית Okta מסייעת לארגונים לנהל זהויות בצורה מאובטחת, פשוטה ויעילה.

מערכת ניהול הזהויות של Okta -
חוויית שימוש מאובטחת וחלקה

בניית מערכת לניהול Customer Identity או Workforce Identity היא משימה מאתגרת ורגישה ביותר.
עם Okta אתם בידיים טובות.

  • ניהול זהויות והרשאות – סיווג נכון של מידע ותהליכים עסקיים, הגנה מפני דליפה וחשיפת המידע בפני האנשים הנכונים בזמן הנכון בלבד.
  • החזרת הפוקוס למוצר וללקוח – חסכו זמן רב ויקר באמצעות הטמעת מערכת ניהול זהויות מעולה שמבטיחה ראש שקט ומפנה את הצוותים להתמקד בפיתוח המוצר של הארגון.
  • מערכת שנבנתה ומתוחזקת על ידי מומחי אבטחה מהשורה הראשונה – בקרת זהויות מחייבת מנגנון סבוך ומורכב וכל טעות קטנה בו עלולה לשבש את המערכת, לסכן את ההגנה על זהויות המשתמש וליצור פתח לפרצות אבטחה חמורות.

Okta מאפשרת לכם למקסם את ערך חיי הלקוח (customer lifetime value)

באמצעות הענקת חוויה דיגיטלית מתקדמת טכנולוגית, נטולת חיכוך ומותאמת אישית

  • שיפור מעורבות הלקוחות – חוויה אחידה בכל המכשירים – חוויית כניסה חלקה, מאובטחת וממותגת על פני שימושים דיגיטליים שונים.
  • מסע לקוח מותאם אישית – תצוגת לקוח 360 מעלות על ידי איחוד זהויות לקוחות ופרופילים במקום אחד.
  • ניהול הרשאות גישה – איסוף מידע, כולל הסכמה, בין ערוצים שונים.

שדרגו את חוויית הלקוח שלכם באמצעות מעבר לפלטפורמה המעניקה לכם מודרניזציה של רישום, onboarding ומעבר לכך

איך כל זה מתחבר למערכות שלנו?

המערכות של Okta בנויות ליצירת איחוד פרופילי לקוחות למאגר יחיד וחוויות מכלל הערוצים השונים במהירות מירבית המאפשרת לכם לפנות את הצוותים שלכם ולהעביר את הפוקוס אל הלקוח.

  • שיפור חווית לקוח – הגברת המעורבות באמצעות חוויות מרתקות, ממותגות ומותאמות אישית בין ערוצים שונים. התאמה אישית של תהליך הרישום וההתחברות למפרט שלך ללא צורך בקידוד.
  • הסתכל על הלקוח שלך ב 360 מעלות – התגבר על אתגרים ארגוניים שנוצרו על ידי ערוץ, מוצר, גיאוגרפיה או יחידה עסקית והגדל את ערך חיי הלקוח על ידי העמקת ההבנה של תחומי העניין והעדפות הלקוחות.
  • הגדל את המעורבות – יצירת פרופיל מתקדם ואימות ללא סיסמה. שילוב אפליקציות בפורטל לקוחות וחוויית הזדהות אחודה.
  • ניהול הסכמה – תן ללקוחות שליטה בנתונים שלהם. עמידה בסטנדרטים מורכבים של תאימות רגולטורית כמו CCPA ו- GDPR. השתמש בפלטפורמה של Okta כדי להשתלב עם פתרונות מובילים לניהול הסכמות ופרטיות.

קבלו הדגמה אישית ותוכלו לגלות איך להטמיע את OKTA אצלכם בארגון