ניהול זהויות בארגון: למד כיצד להגן על הלקוחות שלך מפני גניבת זהויות

יותר ויותר ארגונים מאמצים כיום טכנולוגיות ענן עבור משימות עיבוד נתונים וניהול מידע. המגמה של העברת הנתונים משרתים מקומיים לענן פירושה שהתקני נקודת קצה – ממחשבים ניידים למחשבים אישיים, לשרתי קבצים – הופכים להיות נקודת גישה מקומית למאגר המידע של הארגון. לצד היתרונות הרבים של התפתחויות אלה, ניהול זהויות בענן יוצר אתגרים והתמודדות חדשות. במקביל, בשנים האחרונות האקרים הופכים מיומנים ותוקפניים יותר ומסבים נזקים הרסניים ורחבי היקף לארגונים ולקוחותיהם. ניהול זהויות (Identity and Access management) נועד להבטיח גישה נוחה ונגישה למאגרי המידע והמשאבים של המערכת שתחומה לאנשים מורשים בלבד. הכירו את מערכת ניהול הזהויות המתקדמת מבית Okta שמסייעת לארגונים לנהל זהויות בצורה מאובטחת, פשוטה ויעילה.

מערכת ניהול זהויות
ניהול זהויות (Identity and Access management) נועד להבטיח גישה נוחה ונגישה למאגרי המידע והמשאבים של המערכת שתחומה לאנשים מורשים בלב

מהם האתגרים בדרך לניהול זהויות בארגון?

ניהול זהויות מהווה מנגנון סבוך ומורכב שדורש מקצועיות ניכרת לבקרה מפני טעויות אשר עלולות ליצור פתח לפרצות אבטחה חמורות. ניהול זהויות כרוך במערכות ותהליכים המאפשרים הקצאת זהות דיגיטלית אחת לכל ישות, אימות ונגישות למשאבים, תוך פיקוח וניהול הזהויות לאורך מחזור החיים שלהם. יצירת מנגנון ניהול הזהויות דורשת מציאת איזון עדין בין נוחות המשתמש בכל הנוגע להרשמה, כניסות ושחזור סיסמה, לבין הצורך לשמור על אבטחת המידע. בניית מערכת ניהול זהויות עלולה להיות מלכודת פוטנציאלית שיכולה להאט את הארגון, להוביל לפגיעה באבטחה ולחוויית לקוח ירודה.

מהם היתרונות של מערכת ניהול הזהויות?

מערכת ניהול זהות יכולה להעניק לארגון שלכם יתרון תחרותי משמעותי במגוון היבטים:

  • בקרה, ניהול ופיקוח מיטביים – מערכת לניהול זהויות מחייבת את הארגון להגדיר את מדיניות הגישה שלו, ובמיוחד, למי יש גישה לאילו משאבי נתונים ובאילו תנאים. באמצעות זאת, ניהול זהויות מיטבי מעניק שליטה רבה יותר בגישת המשתמשים באופן מיטבי וקל. 
  • סיכון מופחת להפרות פנימיות וחיצוניות – באמצעות הבקרה והפיקוח שמעניקה המערכת מצטמצמים משמעותית האיומים מפני מתקפות סייבר.
  • גישה נוחה לשותפים וספקים – מרבית הארגונים כיום צריכים לתת למשתמשים מחוץ לארגון גישה למערכות פנימיות. פתיחת הרשת ללקוחות, שותפים, ספקים, קבלנים וכמובן, עובדים, יכולה להגדיל את היעילות ולהוזיל את עלויות התפעול.
  • התייעלות ושיפור התפוקה בארגון – באמצעות הנגישות המתאפשרת ניתן לקדם שיתוף פעולה ברחבי הארגון, לשפר את התפוקה ואת שביעות רצון העובדים.
  • אוטומציה – מערכות ניהול זהויות מאפשרות צמצום ניכר בצוות התמיכה ב-IT. פעולות כדוגמת איפוס סיסמאות יכולות להתבצע באופן אוטומטי ויעיל יותר

מעניין? הצטרפו ל 30 דקות Demo עם מומחה Okta >>

מערכת ניהול הזהויות של Okta – חוויית שימוש מאובטחת וחלקה

בניית מערכת לניהול Customer Identity או היא משימה מאתגרת ורגישה ביותר. מהי הייחודיות של Okta?

  • ניהול זהויות והרשאות – סיווג נכון של מידע ותהליכים עסקיים, הגנה מפני דליפה וחשיפת המידע בפני האנשים הנכונים בזמן הנכון בלבד.
  • החזרת הפוקוס למוצר וללקוח – חסכו זמן רב ויקר באמצעות הטמעת מערכת ניהול זהויות מעולה שמבטיחה ראש שקט ומפנה את הצוותים להתמקד בפיתוח המוצר של הארגון.
  • מערכת שנבנתה ומתוחזקת על ידי מומחי אבטחה מהשורה הראשונה – בקרת זהויות מחייבת מנגנון סבוך ומורכב וכל טעות קטנה בו עלולה לשבש את המערכת, לסכן את ההגנה על זהויות המשתמש וליצור פתח לפרצות אבטחה חמורות. 
  • מקסום ערך חיי הלקוח (customer lifetime value) – חוויה דיגיטלית מתקדמת טכנולוגית, נטולת חיכוך ומותאמת אישית באמצעות כניסה חלקה, מאובטחת וממותגת על פני שימושים דיגיטליים שונים.
  • מיקוד הערך בבניית הערך העיסקי לליבה הדיגיטלית של הארגון ללא צורך להתמודד עם אתגרים דינמיים וחדשים כמו אתגרי CYBER SECURITY , תשאירו את כאבי הראש ל OKTA .

גלילה לראש העמוד